Klachtenregeling

Bij Epione is ons doel om iedere client de best mogelijke, op de individu afgestemde hulp te bieden. Maar soms gaat er wel eens iets niet helemaal goed, of niet volledig naar jouw wens. Daarom vinden we jouw mening erg belangrijk. Geef aan bij één van onze collega’s als je ergens mee zit. Wij nemen op- of aanmerkingen zeer serieus en bespreken met jou welke stappen wij hierop kunnen ondernemen.

Mocht er toch iets zijn waarvan je écht vindt dat dat niet had mogen gebeuren, ongeacht de aard van de klacht, dan is er uiteraard een mogelijkheid een klacht in te dienen. Wij maken gebruik van de externe organisatie erisietsmisgegaan.nl Deze organisatie wordt ondersteund door de Consumentenbond en het ministerie van VWS. In hun klachtenregeling wordt stap voor stap beschreven wat je kunt doen en wat zij voor jou kunnen betekenen. Mocht na het doorlopen van deze stappen het vertrouwen niet hersteld zijn of er nog steeds sprake zijn van onvrede, kun je het bij de geschillencommissie inbrengen. Meer informatie hierover vind je op hun website.